Zoals je wellicht weet is Google Ads een krachtige tool om je bedrijf zichtbaar te maken in de zoekresultaten van Google en de partnerwebsites. Om de beste resultaten te behalen is het van belang om een duidelijke strategie te hanteren en om een biedstrategie te kiezen. In deze blog zullen we de meest gebruikte biedstrategieën […]
Als je het hebt over zoekmachine optimalisatie (SEO) dan kan linkbuilding zeker niet ontbreken. De naam klinkt heel eenvoudig, maar linkbuilding is meer dan alleen maar het verzamelen van links. De kwaliteit van de links die naar jouw website verwijzen is namelijk erg belangrijk. Backlinks die jouw website verkrijgt van kwalitatieve websites helpt je om […]
Bij zoekmachine adverteren (SEA) draait alles om de juiste zoekwoorden. De sleutel tot effectieve advertenties is ervoor zorgen dat je advertenties zichtbaar zijn voor de juiste doelgroep. Hier lees je hoe je het beste zoekwoordenonderzoek doet voor SEA-campagnes om maximale resultaten te halen. Stap 1: Brainstorm je Basiszoekwoorden De eerste stap is eigenlijk voor zowel […]
Bij Marketing MIKS werken we veel samen met onze klanten om hun online zichtbaarheid te vergroten en meer uit zoekmachine optimalisatie (SEO) te halen. Één van de eerste stappen die wij altijd checken is of er een sitemap aanwezig is. Dit is eigenlijk de routekaart van je website, die je speciaal maakt voor de zoekmachines […]
Als je wilt dat jouw bedrijf beter vindbaar is in zoekmachines zoals Google, zijn er twee belangrijke strategieën: SEA (Search Engine Advertising) en SEO (Search Engine Optimization). Beide hebben hun eigen aanpak en voordelen, maar werken op verschillende manieren om jouw website bovenaan in de zoekresultaten te krijgen. Wat is SEA en hoe werkt het? […]
SEA, ofwel zoekmachine adverteren, is een snelle manier om je bedrijf bovenaan de zoekresultaten te krijgen. In plaats van te wachten op organische groei via SEO, betaal je met SEA voor een plek boven de organische resultaten, wat direct meer zichtbaarheid oplevert. Denk aan Google Ads: wanneer iemand zoekt naar jouw diensten of producten, kan […]
SEO in 2024 draait om meer dan zoekwoorden. Voor een toppositie in Google moet je inzetten op gebruikservaring en vertrouwen. Hier zijn drie trends waar je niet omheen kunt: Core Web Vitals, Mobiele-First Indexing, en E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness). Core Web Vitals: De Essentials voor een Soepele Website Core Web Vitals focust op laadsnelheid, interactiviteit […]